piątek, 25 września 2009

Coaching za darmo?


Dziś setny post. Taaadaaa!

Chciałem to jakoś uczcić, postanowiłem więc, że pochwalę się tu swoim wyczynem.
Od dwóch miesięcy funkcjonuje i świetnie rozwija się jeden z moich autorskich projektów społecznych. Jest nim coaching internetowy.




GLOBUS -D
Beta

Co oznacza powyższy skrót?


Globalna (rozbudowana, równoległa) współpraca z wieloma coachami (daje to możliwość lepszego wglądu w problemy klienta - interwizja) - „co dwie głowy, to nie jedna”. W ten sposób oferujemy zdecydowanie lepszą jakość niż tradycyjna forma.

Luźna (bezstresowa, anonimowa) forma kontaktu – niektórzy ludzie w kontaktach bezpośrednich mogą być bardziej nieufni, nieśmiali. Tym samym mogą mieć tendencję do ukrywania istotnych faktów, które mogą mieć wpływ na przebieg całego procesu. Klient może przerwać Program w dowolnym momencie.

Ogólnodostępna – program dostępny dosłownie dla każdego w dowolnym miejscu na świecie.

Bezstresowa (dowolny czas i miejsce) – klient sam decyduje kiedy ma udzielić odpowiedzi.
W ten sposób ma więcej czasu na przemyślenie swoich odpowiedzi, a tym samym szansę na głębszą autorefleksję.

Unikatowa (innowacyjna, nowatorska)– proponowana forma jest pionierskim zjawiskiem na polskim rynku. W ostatnim czasie jesteśmy świadkami digitalizacji społeczeństwa – interaktywne lekcje, studia, szkolenia, konferencje itp. Celem projektu GLOBUS jest włączenie coachingu w ten ogólny trend.

Solidna – przez to, że coache również mają więcej czasu na zadanie kolejnych pytań, zwiększa to ich precyzyjność.

Darmowa –proponujemy Państwu tę innowacyjną formę rozwoju całkowicie za darmo przez okres trzech miesięcy. Czas ten jest zdecydowanie wystarczający, by osiągnąć pożądane rezultaty.


Każdego tygodnia dochodzą nowi członkowie. Niestety większość z nich, to typowi obserwatorzy. Ludzie chyba taka mają, że lubią sobie tylko popatrzeć, poprzyglądać się z boczku, pośmiać , powspominać, powzdychać, poczytać z zapartym tchem.
Ale są też osoby, którym bardzo zależy na swoim rozwoju. I właśnie taki ludziom dedykowany jest owy program.
W wypowiedziach tych osób jest przeogromna ilość prywaty, zwierzeń i determinacji. A wszystko po to, aby się zmienić. Oczywiście na lepsze –mam nadzieję.

Jeżeli chcesz dołączyć do tego programu, to czuj się zaproszony.
Coaching internetowy GLOBUS

Wystarczy założyć sobie konto na GoldenLine.
Od Globus


Poniżej link do mapy przyszłych moich działań związanych z tym programem.

Mapa myśli. Coaching Internetowy GLOBUS-D.

Wciąż szukam osób, którzy tak jak ja, chcą pomagać innym. Osób, którym brakuje pomysłów, w jaki sposób mogą wykorzystać swój niezwykle cenny dar.
Wystarczy napisać do mnie, z pewnością coś zaproponuję. Mam przeogromną ilość pomysłów. Pisałem zresztą o tym w poprzednim poscie. "Jak mam wykorzystać tę energię?"

Pozdrawiam gorąco.
Artur


Podobne wpisy:
Pierwszy roczek mojego Bloga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz