środa, 9 czerwca 2010

Bajkoterapia - za darmo, w Twojej skrzynce pocztowej




Zapraszam na darmowy kurs, swego rodzaju Bajkoterapię.
Wystarczy wpisać poniżej, swoje imię oraz adres e-mail, by otrzymać przynajmniej dwadzieścia cudownych przypowieści, które mogą odmienić Twoje życie.
Zapewniam, ze jeśli nie będzie usatysfakcjonowany, to możesz wypisać się z kursu, w każdym momencie.









Email :
Imię :
Zgadzam się z polityką prywatności


Oto niektóre komentarze od moich czytelniczek i czytelników:


Panie Arturze, Pana opowieści są super. Człowiek od razu zmienia swoje myślenie. Dziękuję za tak cenne informacje.
Kasia.

Dziękuję,
Akurat ta metafora jest idealna do mojej aktualnej sytuacji. Bardzo
dziękuje:)

Jestem zachwycona wszystkimi Twoimi bajkami i czekam na kolejne :-)

Chciałabym najnormalniej w świecie podziękować z całego serca za tę "małą rzecz", która pozwala w prosty sposób analizować pewne nasze zachowania i wrażenia oraz czasem ułatwia odbiór otoczenia w jakiś przyszło nam żyć.
dziękuję, życzę miłego popołudnia i czekam na kolejnego maila.
Pozdrawiam,
Kasia

Dzięki za piękną opowieść!
Halina



Te bajki są niesamowicie proste, ale ile treści w sobie zawierają. Dziękuję!!!
Grzegorz

Witam serdecznie,
bardzo ładne i pouczające opowiadanie . Dziękuje nie wiedziałam ,że o takiej prostej rzeczy można tak pięknie i z morałem napisać, jeszcze raz dziękuje pozdrawiam serdecznie. 
Ela

Witaj,
dziękuję Ci za te przypowieści, z kilkoma z nich spotkałam się już wcześniej, ale bardzo cieszy mnie to, iż jest ktoś kto mi codziennie o nich przypomina, pozwala zatrzymać się na chwilkę nad tym co istotne.
Iwona

Lubię te opowieści, one zmuszają do myślenia, zatrzymania sie choćby na chwilę, wszyscy dziś tak pędzą, tylko po co?
Agnieszka

Witam Cię serdecznie. Bardzo się cieszę, że mogę otrzymywać od ciebie te wspaniałe historie. Każda z nich czegoś uczy.
Pozdrawiam. Ireneusz

Powiem tak : jestem oczarowana Twoimi historyjkami, które mnie uczą i bawią, choć są pełne oczywistości i prostych prawd, które wydawałoby się wszyscy znamy a jednak na co dzień zapominamy o nich bardzo często. Twoje "bajki" sprawiają że się uśmiecham i dają do myślenia. Zauważyłam, że płynąca z nich nauka powraca do mnie, pojawia się i przypomina mimo woli w różnych momentach. Wielkie dzięki. Obym potrafiła pamiętać jak najwięcej tej mądrości i żeby została we mnie ...na zawsze.
Pozdrawiam serdecznie.
Renata


codziennie staram się karmić dobrymi rzeczami, a właściwie je czynić. codziennie jedna pozytywna rzecz i świat staje się piękniejszy:)


Pozdrawiam,
Kasia


ps. dziękuję za te wszystkie przypowieści. Bardzo miło się je czyta, zawsze refleksyjnie i z uśmiechem. moja praca nad sobą to robienie małych kroczków czasem wielkich susów, ale zawsze do przodu.


Bardzo lubię te okazyjne listy z opowiadaniami, które choć na moment odrywają moje spojrzenie od rzeczywistości i pozwalają z przymkniętymi powiekami patrzeć dalej w świat i głębiej w siebie.


Dziękuję i pozdrawiam
Marcin

2 komentarze:

  1. Ostatnimi czasy mam mało powodów do radości. Te historyjki sprawiały, że jednak chwilami się cieszyłem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło. Mam nadzieję, że radość będzie powracać częściej.

    OdpowiedzUsuń