poniedziałek, 1 czerwca 2009

Uczyć się z życia cz.2. Wykres Gantta


Dzisiaj przedstawiam sprawozdanie z dotychczasowych działań.

Tak więc, na powyższym obrazku możesz zobaczyć jak wygląda robocza wersja mojego planu.


Zobacz pierwszy post.

Aby rozpocząć jakiekolwiek większe działanie, należy dokładnie to sobie rozplanować. Ja do tego celu posłużyłem się wykresem Gantta. Widzę od razu co jest do zrobienia, jakich zasobów potrzebuję i ile mi to zajmie czasu. Zdaję sobie sprawę, ze mogą być przesunięcia, bo życie mnie już nauczyło, że nie można z góry wszystkiego przewidzieć. Specjaliści od zarządzania czasem, sugerują aby planując swój dzień, zarezerwować sobie tylko 60 % czasu.

Do tej pory udało mi się namówić do tej inicjatywy mojego kolegę, specjalistę od PR. W dalszym ciągu szukam chętnych, którzy cenią sobie pomaganie innym ludziom. Jeżeli chcesz dołączyć, wystarczy że napiszesz do mnie w tej sprawie maila.

Kogo szukam? Przede wszystkim ludzi otwartych na rozwój, zarówno swój jak i innych.
Bardzo przydałby się ktoś, kto zna się na muzyce, grafice, marketingu, reklamie, pr, informatyce oraz organizowaniu wszelkich imprez. Ale jeżeli nie znasz się na tych rzeczach, nic nie szkodzi, na pewno przydasz się do czegoś cennego.
Potraktuj tę akcję jako coś, co może wzbogacić Cię o nowe doświadczenie. Twój przyszły pracodawca z pewnością to doceni. Twoje działania będę mógł poświadczyć własnoręcznie.

Już niedługo powstanie film reklamowy, który będzie promować tę inicjatywę. Kolega, o którym wspomniałem wyżej dopracowuje szczegóły i mam nadzieję, że już wkrótce będziesz mógł zobaczyć owe dzieło.

Tymczasem.
Artur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz