sobota, 16 maja 2009

Nie bądź zły

„Nie bądź zły”, to credo firmy Google.

Główny cel potentata internetowego, niekwestionowanego lidera wśród wyszukiwarek, to stworzenie bazy, która będzie zawierała bardzo szczegółowe profile każdego z nas. Tylko pytanie, po co?

Czyżby powróciła wizja Georga Orwella?

„Big Brother is watching you”






Pozdrawiam.
Artur Rak


1 komentarz:

O mnie

Moje zdjęcie

Dyplomowany Trener Biznesu – praktyk z 22 letnim stażem. Specjalista w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i rozwoju kompetencji osobistych. Rozwijam struktury sprzedaży doradzając MiŚP. Związany zawodowo miedzy innymi z firmami: Wedel, Frito-Lay, Ferrero, Woseba, Ambra, Oceanic, Amplico Life, Thermoplast, Jelfa, AstraZeneca, GlaxoSmithKline.