środa, 17 grudnia 2014

Jak zakończyć i rozpocząć rok sprzedażowy. Porady dla handlowców i szefów sprzedaży.


Swój wpis kieruję do wszelkiej maści sprzedawców.
Ostatni kwartał 2014 dobiega końca więc zamykamy ten rozdział (mam na myśli Twój plan sprzedażowy) i pora pomyśleć o nowych celach.
Nie wiem Jak Ty, ale końcówka roku to dla mnie istne szaleństwo. Ostatnie dni dały mi ostro w kość, bo chciałem za wszelką cenę domknąć swój budżet. Zapewne Twój szef się dopomina o Twój plan. Jeśli nie, to zrobi to niebawem. Swoją drogą, to mam nadzieję, że Ci się udało. Wkrótce  Nowy Rok i warto pomyśleć co dalej. Pewnie czujesz, że znowu jesteś w punkcie wyjścia po długim maratonie.
Przerwa świąteczna jest dobrą okazją aby zrobić dobry plan na przyszłość.
Poniżej przedstawiam kilka pomysłów, dzięki którym nabierzesz na nowo ducha walki.
Cały wpis na moim trenerskim blogu. Serdecznie zapraszam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz