czwartek, 5 marca 2009

O mnie




Cześć, mam na imię Artur, a ten blog powstał z myślą właśnie o Tobie.


Jeżeli jesteś zainteresowany rozwojem osobistym, chcesz poszerzać swoją wiedzę, pragniesz zdobyć nowe umiejętności, to dobrze trafiłeś. To miejsce jest właśnie dla Ciebie.
Garść informacji o mie: Od kilku lat pochłonięty nieziemską pasją zdobywania wiedzy. Szperanie, czytania, analizowania, wszystkiego, co wpadnie pod rękę (głównie oko). To są główne moje zajęcia. Uwielbiam pomagać innym ludziom, wspierać ich tak, aby mogli realizować swoje, często ukryte marzenia. Wszystkie te działania napawają dumą, dają mi niesamowitą energię do dalszych działań. Dlatego postanowiłem, że zostanę trenerem biznesu. Zawodowo od wczesnych lad młodzieńczych związany głównie ze sprzedażą.
Priorytetowym wyzwanie dla mnie, jest zadowolenie klienta. Taka postawa pozwoliła mi osiągnąć, to wszystko, co dziś posiadam. Mogłem realizować się pracując dla wielu firm spożywczych, przemysłowych i farmaceutycznych. Dziś mogę śmiało powiedzieć: „Jestem dumny ze swoich osiągnięć”.
Prywatnie – mam cudowną żonę oraz dwójkę najwspanialszych dzieci na świecie. Przy tych osobach moje serce napełnia się miłością.

Dlaczego wybrałem zwód trenera?

Podczas swojej dotychczasowej pracy zawodowej brałem udział w wielu szkoleniach, na których nauczyłam się technik sprzedaży, profesjonalnych negocjacji, budowania relacji z innymi, kierowania zespołem oraz doskonalenia siebie, i wiem że ta wiedza jest bardzo cenna i pomogła mi w wielu sytuacjach, dlatego chcę uczyć innych jak osiągnąć zadowolenie z życia, jak skuteczniej realizować swoje cele, jak być bardziej efektywnym w życiu zawodowym i prywatnym, jednocześnie mając z tego ogromną radość. Cieszy mnie fakt, że pomagam innym “osiągać szczyty”.
Pracuję z ludźmi jako trener, bo wierzę, że wiedza jest kluczem do sukcesu. Lubię inspirować ludzi do poznawania siebie i innych, dostrzegania swoich mocnych stron, do przełamywania barier i osiągania więcej. Uważam, że aby realizować swoje plany i urzeczywistniać marzenia, należy się rozwijać.Pomagając innym sprawiam, że te osoby mogą łatwiej i efektywniej funkcjonować w pracy i w życiu osobistym.

Praca trenera sprawia mi radość i daje ogromną satysfakcję. W szkoleniach pomagają mi wszechstronne zainteresowania, wiedza psychologiczna, bogate doświadczenie zawodowe, otwartość oraz pozytywne nastawienie do świata i innych ludzi.

Kompetencje:
Podczas 15 lat pracy, głównie jako handlowiec w światowych korporacjach, odbyłem wiele szkoleń z zakresu sprzedaży, umiejętności miękkich, technik prezentacji i wystąpień publicznych. Od kilku lat pogłębiam wiedzę w zakresie neurolingwistycznego programowania oraz psychologii społecznej.

W czerwcu 2008 roku ukończyłem Studia podyplomowe (Trener Biznesu).
Program studiów (200 godzin) obejmował wszystkie zagadnienia, które pojawiają się w pracy trenera, tj.: badanie potrzeb szkoleniowych, projektowanie szkoleń oraz ocenę efektywności. Dodatkowo podczas zajęć, rozwijane były kluczowe w pracy trenerskiej umiejętności psychologiczne, takie jak, rozpoznawanie i kształtowanie dynamiki grupowej z jednoczesnym uwzględnieniem indywidualnych zasobów uczestników w celu wspierania procesu uczenia się. Zobacz cały program studiów.


Od listopada 2008 prowadzę warsztaty rozwojowe dla studentów, podczas których uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności niezbędne, aby zdobyć pracę. Pracę, w której mogliby realizować swoje pasje.
Dodatkowo zajmuję się również doradztwem zawodowym, coachingiem, a także prowadzę rekrutacje pracowników.

Doświadczenie biznesowe:
Od 15 lat związany z pracą z klientem pracując na początku swojej kariery w sektorze FMCG, a od 6 lat w firmie farmaceutycznej, w której to, zajmuję się promocją leków onkologicznych. Przez te wszystkie lata pracowałem miedzy innymi dla takich firm jak: Wedel, Frito-Lay, Ambra, Oceanic, Jelfa oraz AstraZeneca.

Posiadam umiejętność nawiązywania i rozwijania długoletnich relacji biznesowych na wszystkich szczeblach zarządzania. Kontakty z kluczowymi klientami, w tym z sieciami handlowymi.
Zdobyte doświadczenie w kontaktach z lekarzami, partnerami handlowymi oraz klientami z branży żywieniowej, alkoholowej czy kosmetycznej wspomaga moje przygotowanie jako trenera umiejętności miękkich czy sprzedażowych.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz