piątek, 27 grudnia 2013

Przeprowadzka


Po kilku latach ciułaczki po różnych miejscach w sieci, mam tu namyśli pisanie na wielu blogach, nadszedł czas radykalnych zmian. Dziś założyłem nowego bloga, którego chcę poświęcić jednemu tematowi.

O czym będę pisał na nowym blogu?
Głównymi tematami, które chcę rozwijać będzie sprzedaż i marketing. Coś, co jest mi bardzo bliskie, czym zajmuje się przeszło od ponad 20 lat.

W ostatnich latach powstało wiele blogów o tematyce rozwojowej. Jednym słowem jest duża konkurencja. Blogerami, którzy się tym zajmują są głównie ludzie młodzi, z którymi najzwyczajniej nie mam szans w walce o uwagę czytelnika. Czasu mam nieporównywalnie mniej, choćby z racji tego, że mam rodzinę, pracę i masę projektów na głowie.

To nie znaczy, że od czasu do czasu coś tu nie wrzucę :)

Już dziś możesz mnie śledzić na stronie www.arturrak.pl
Aby nie stracić kontaktu ze mną możesz w bardzo prosty sposób zastosować opcję subskrybcji, np. poprzez narzędzie feedly.
Jeśli nie nie korzystasz z agregatów treści, a nie chce ci się regularnie zaglądać na moją stronę, proponuję zapisać się na newsletter.
Zapisz się!
Raz w miesiącu dostaniesz ode mnie maila z aktualnymi wpisami. Dla stałych czytelników przewiduję od czasu do czasu jakąś niespodziankę.

Jeśli  masz jakieś uwagi albo propozycję, to zachęcam do pozostawienia komentarza.

Pozdrawiam,
Artur




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz