sobota, 14 marca 2009

Mój komentarz

Na pewno zauważyłeś drogi czytelniku, że w ostatnim czasie na moim blogu pojawiło się wiele postów nie mojego autorstwa. Mam ostatnio niewiele wolnego czasu. Wyszedłem jednak z założenia, że lepiej wrzucać coś regularnie, nawet nie swojego, bo tylko w ten sposób mogę utrzymać ten blog przy życiu. Gwarantuję jednak, że posty które umieszczam są przeze mnie wyselekcjonowane, tak aby mieściły się w tematyce, w której się poruszam na co dzień.
Wprowadziłem także nową funkcję. Jest nią ocena każdego posta. Wystawiając ocenę po przeczytaniu danego artykułu, dajesz mi wskazówkę co do jakości oraz przydatności prezentowanych tu treści, a tym samym przyczyniasz się rozwoju tego bloga. Zachęcam także do komentarzy po każdym artykule.

Pozdrawiam.
Artur Rak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz